WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 16 May 2011

SABTU yang semakin hampir...

Pheww, cuak plak rasanya bila dah nak masuk U ni. Yelah, suasana dah berbeza, dah tak duduk rumah goyang kaki lagi dah. Lepas ni sibuk nak study. Haih, alhamdulillah aku dapat tawaran ke UiTM Alor Gajah, Melaka untuk menyambung pengajian ke Diploma Perakaunan, bidang yang sememangnya menjadi pilihan aku sejak Form 4 lagi. Syukur yang amat, aku terima tawaran itu dan akan berangkat ke sana pada 21 May 2011, iaitu sabtu ni lah... Huhu. Nasib baik ada beberapa perkara penting yang perlu diselesaikan sudah aku selesaikan dengan bantuan MAMA & AYAH... Salinan yang perlu disahkan sudah siap, medical checkup pun dah siap, gambar ukuran passport 8 keping pun dah siap, pakaian2 ke kuliah dan minggu destini siswa pun dah siap, beg pun dah beli, sandal pun dah beli, baju kurung pun dah siap gosok.. Ape lagi ek?? Hmm, cuma akaun Bank Islam je belum aku bukak lagi dan yuran pun belum bayar lagi. Cadang2, ayah nak pergi Bank Islam hari ni, nak selesaikan semuanya. Tapi tunggu lah ayah balik tengah hari nanti. Bercerita mengenai U yang aku dapat ni, alhamdulillah lah, aku dapat dgn beberapa orang kawan kat MRSM Serting dulu, antaranya Nurul Asyiqin Ibrahim, Nur Safwanah, Farhana Nabila, Nur Syahirah Zainudin dan Nurul Syahira Mohd Noh... Itu je lah kawan yang aku tahu sama U dengan aku. Tapi yang paling penting, aku ada kawan yang sama course dengan aku iaitu Nur Safwanah. Wana, aku harap kita akan jadi kawan baik kat sana nanti dan share ilmu serta belajar sama2 sebab ko je totally sama course dengan aku, Diploma Perakaunan. Huhu... Kepada nyuek, fana, yaya and syera, kita tetap akan berkawan jugak kat sana, sebab kita memang kawan. :)

To Wana : Weh, aku harap kita akan jadi kawan baik kat sana sebab sama course kan, kita akan share ilmu, saling bantu-membantu dalam usaha nak jadi akauntan yang berjaya satu hari nanti. Aku tolong ko, ko tolong aku, kita sama2 dapatkan diploma dan terus ke ijazah nanti dan jadi akauntan nanti kan2... 

To Nyuek : Aku dgn wana nak blaja pakai selendang dgn ko nnt, haha, ye2 je. Aku harap kita boleh jadi kawan rapat jugak kat U nanti ye nyuek and mungkin kita boleh keluar sama2 lagi kat KL kalau cuti nanti kan2..

To Fana : Aku tahu kita pernah ada konflik satu masa dulu, tapi aku dah lupakan itu semua dan buku baru 2011 pun aku dah bukak. Aku harap kita akan jadi kawan semula sebab kita bukan sekadar pernah berkawan, tapi kita ex-roomate kan2..

To Yaya : Aku jd classmate ko selama 2 tahun. Kita dah saling kenal, ko tahu aku mcm mana, aku pun tahu ko mcm mana, kita betul2 rapat masa kat 5 ixora, dan aku harap persahabatan kita akan berterusan kat U nanti, mungkin aku akan perlukan bantuan ko nanti, atau mungkin ko akan perlukan bantuan aku nanti kan2..

To Syera : Mungkin aku tak berapa mengenali diri ko, tak berkawan rapat dengan ko, tapi kita tetap kawan satu batch dulu, dan aku harap kita boleh jadi kawan jugak kat U nanti kan2. 

To Semua Korang : Aku akan berusaha mengubah sikap aku yang kuat marah dulu tu kepada seorang yang lebih cool dan aku harap korang semua dapat membantu aku nanti sebab korang je la yang ada di samping aku nanti, parents pun takde kat sisi kan2... Thanx korang kalau korang baca ape yang aku tulis ni...

Itu sahaja yang ingin aku kongsikan hari ini, dan akhir kata

" PERSAHABATAN YANG PERNAH BERMULA PADA SUATU MASA DULU TAKKAN PERNAH BERAKHIR "


1 comment: