WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Wednesday 18 May 2011

Majlis Sejambak Kasih... ;)

Semalam, aku pergi majlis sejambak kasih ni. Kenapa sejambak kasih kan?? Aku pun tak tau, tapi yang penting majlis ni bertujuan nak hargai jasa guru2 yang dah bnyk mencurah ilmu kepada kitorang dak2 ex-serting batch 09/10. Nmpk kegembiraan pada wajah ckgu2 dan of course kita semua bila pengetua atau sape2 yg berucap di atas pentas bahawa kita berjaya menjadi mrsm ke -10 dlm ranking spm 2010.. Huhu, bangga kan... Kita berjaya pun kerana cikgu dan maktab berjaya pun kerana kita. Sama2 saling memerlukan kalau nak naik ke puncak yang tinggi kan kawan2. Kami batch spm 2010 berharap sgt2 agar terus mengekalkan ranking ini atau terus lagi naik ke ranking yang lebih tinggi. Ukirlah lagi senyuman di wajah ckgu2 mrsm serting untuk spm 2011 plak kan. Bercerita mengenai majlis tu semula, serius seronok. Ckgu2 sume sporting dan syok dapat jumpe ckgu2 sume. Bile lg lah nk jmpe kan. Walaupun tak sume yang dtg untuk mjlis tu, tp majlis tu tetap berjalan dgn lancar dan bagus. Tapi yang paling aku tak sangka and tabik ialah geng2 dak lelaki lah. Serius laki ramai yang datang, boleh dikatakan penuh meja yang disediakan untuk dak laki je. Sedangkan perempuan just 3 meja je yang penuh, yang laen kosong. Tapi takpe, ramai yang memahami situasi kebanyakan dak perempuan tak datang sebab parents tak bagi coz tibe2 tukar tarikh, ade yang tak de teman nak pergi, ade yang sibuk uruskan brg2 nk msuk U dan macam2 lg alasan yang sewajarnya. Hanya ucapan bekas pengetua, Tuan Haji Ghazi, ucapan pengetua baru, ucapan bekas ketua pelajar, Afzal Haziq, persembahan slide show dan pendeklamasian sajak oleh Khairul Faiz je yg menghiasi aturcara majlis. Tidak mengapa lah, yang penting dpt jmpe ckgu2 kan. Santapan kami untuk makan tengah hari ialah nasi ayam, air oren dan cocktail je. Walaupun sikit je, dah memadai bg sume sebab kenyang lah jugak. Sesudah makan, kitorang bersalaman dengan ckgu2 sebab ramai ckgu2 yg dah nak blik. Sementara itu, Cikgu Hakimi, kaunselor kami sempat memberi kata2 nasihat sebelum pulang. Terima kasih banyak2 ckgu. Selesai sahaja majlis, sume riuh, masing2 yg bawak kamera ape lg, amik gmbr bnyk2 lah. Aku pun tak ketinggalan mengambil gambar. Then, tibe2 dtgnye askar yang memanggil aku ikan kering. Haha, jmpe aku je nk cari pasal kan, drpd dulu lg. Haih, askar2, naseb baek lah ko kwn aku, classmate aku and the most important is homeroom same. Well, askar sengal... Haha.. Puas amik gambar, aku jumpe dgn adik cubemate aku dulu, Syahira Apandi dan Syafiqa Shuhaimi. Wah, thanx sgt2 korang, akak syg korang sgt, blaja rjin2 ye korang, ingt pesan akak tau. Kalau ade pape contact lah ye. Syera, akak syg and rindu syera sgt2. Haa, sebelum nk tutup cerita ni, aku nak berterima kasih sangat2 kat ayah aku yang hantarkan aku, tumpangkan Nurafifah Huda and Balqis Hishamudin ke maktab. Thanx sgt2 ayah, ayah sgt baik dan bertanggungjawab. Sayang ayah!!! Otw nak balik, aku ajak singgah kedai 2 ringgit jap kat serting, nak beli baldi murah. Nak beli kat KL kan mahal2, haha, terasa malu plak dengan pipah and balqis, tapi korang x kesah kan, sporting je.. Haha...  Sampai sini je lah coretan aku, tggu lah coretan seterusnya ye. Thanx membaca, kat bwh ni ada lah sikit2 gmbr untuk hari ni...

With Katt... : )


My Fren, Katt, Balqis & Fifah

We're Homeroom... Faten, Sophie & Me
Aku & Yaya... (kami kurus) :D
Aku & Faten yang comel... =)
Classmate... Sophie & Azie
Ni lah askar yang suka cari pasal dgn aku.... HAHA =P
Dengan adik cubemate... Piqat, Aku & Syera...
With Syera...Love u sis..  =)
With 'adik' Are-Da... Piqat... =)
Sayang kamu 'adik-adik'... =)
Thanx coz bce... =)








1 comment: