WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Sunday 1 May 2011

Macam - macam !!!

1st : Perhatian ye, post yg Fun Day !!! tu sebenarnya untuk semalam, 30 April... Aku bru terpikir nak betulkan date and time kat setting after post tu, sebab tu la post nye bertarikhkan hari ini...

Tapi jangan risau, post untuk hari ini adalah seperti yang berikut :
BUZZ!!!

Hello3...
Hari ini macam2 jugak la yang berlaku, bermula pada tengah hari yang indah (rasanya). Mama dan ayah ada jemputan ke kenduri kahwin di macam2 tempat. So, mama masak sikit saja lah untuk lunch kami adik-beradik. Menu lunch hari ini hanyalah ikan jenahak bakar dengan sambal kicap. Ayah tolong siang ikan dan potong ikan tu, mama pulak sapu kunyit, garam dan bakar. Aku plak?? Aku tolong balik-balikkan ikan tu dan buat sambal kicap sebagai pencicah. Haa, senang je walaupun sebenarnya susah. Maklumlah baru nak berjinak-jinak kat dapur.

     



Aktiviti di petang hari pulak ialah maen game parking kereta ikut  warna kereta dan tempatnya yang betul. Sangat menguji minda kami adik-beradik. Dalam pukul 5.15 petang, adik lelaki aku pergi bermain bola sepak. 5 minit kemudian, sesuatu berlaku. Ada seorang lelaki yang tidak dikenali menyelinap masuk ke dalam rumah melalui pintu pagar depan rumah dan mencuri bateri kereta Estima yang ayah aku letak di tepi satu tiang ni. Apa yang aku mampu buat hanyalah menjerit HOI banyak kali sambil berusaha mengejar orang itu sehingga hilang daripada pandangan. Lantas aku menelefon ayah aku dan menceritakan kejadian itu. ayah hanya kata tak apalah, bateri tu dah tak boleh guna dah pun. Nasib baik benda lain orang tu tak curi. Haih, pencuri2. B***H betul la kau. HAHA... 

*gambar hanyalah contoh

Haa, lupa nak cerita yang sebelum tu aku masak mee goreng untuk menu petang. Huhu, penat tangan ni, seriously sebab tak pernah memasak kan. HAHA. Malam pula, tolong mama masak char kuey teow. Wah3, habis licin kami sekeluarga makan.Sambil tu, kami semua menyaksikan konsert Mentor 5... 




Ok3, sampai sini sahaja... Jumpa lagi next day... TATA... ^-^

No comments:

Post a Comment