WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Sunday 29 May 2011

New Life Has Begin!!!!

Wow!!! Aku da jadi budak U skrg... UiTM Alor Gajah, Melaka... UiTM sentiasa di hatiku... =) Aku dapat roomate org KL gak, Amira and Aqida... Sangat sporting and kitorang ok je dalam bilik, always borak2... Sangat seronok + penat + ngantok + sedih + macam2 lagi la menghadapi minggu destini siswa yang dikendalikan PMDS... Abang2 dgn kakak2 sumenye baik sangat2... Thanx a lot tunjuk ajar selok belok UiTM ni, kalau x, x tau la nak kemana kan2... Banyak aktiviti yang diadakan... Mostly berkaitan dengan pendaftaran itu ini... MDS ni finish jumaat malam. Sabtu pagi aku pergi jalan2 dgn wana and kawan baru aku, aini cari kelas merata-rata, so xde la susah or sesat nnt ble nk pergi kelas. Then g cari mkn kat medan selera luar kampus ni. Balik mkn je terus tdo sbb pnat sgt2, jauh plak tu. pergi lapar, balik lapar pulak sebab jauh sgt berjalan... HAHA... Then suddenly mlm nye, aku x boleh nak tido. Start pkul 1 pagi, setiap 1 jam aku bangun sebab demam, selsema and batuk2... Sedih giler ah, dah lah xde ubat kan. Nasib baik lah pagi tadi parents aku dtg nk hntr brg2 aku, so aku suruh la bwk ubat-ubatan sekali. Sekarang ni pun tengah soksek-soksek lagi ni... Gatal + sakit nose aku ni. Tahan je la kan, hope sihat cepat sebab pagi esok ada kelas yoo.. Huhu... Mama, ayah, thanx datang tadi hntrkan brg2 and bagi ubat, i will take care of myself and i hope u all take care of urself too ok... That's all 4 today, x larat nk tulis bnyk2, tgh demam +selsema + batuk ni... sobsob... ='(



Salam, sayonara....

1 comment:

  1. perghhh.. mcm menarik jew.. huhu
    gud lark la to u frend.. te cre.. um0 pnjg kte jme ag :) -hazren- (stg 09/10)

    ReplyDelete