WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Sunday 1 May 2011

Fun Day!!!

Haa, hari ni aku 'melepak' kat dapur nak tengok mama masak sambil tu tolong2 la jugak kan. Hmm, menu makan tengah hari tadi ialah :
- cencaru masak sambal

- rendang kerang

- ayam kicap berkuah


Itu cerita untuk tengah hari la ye. Petang plak, aku main game the farmer kat y8, game yang selalu adik2 perempuan aku ni main. Minat nak berkebun agaknye adik2 aku ni. HAHA. Aku pun join la gak, serious best main game tu tau... Haha, macam budak2 lak kan. Pastu mama masak laksa pulak untuk menu makan petang hari ni. Apa yang aku tolong buat hanyalah mengupas telur rebus dan tengok mama masak saja la. HAHA. Haa, di samping itu, ada juga menu cucur udang. Huhu, cucur yang tak ada udang tidak menjadi pilihan aku sebenarnya. Haha, sentiasa mencari cucur yang berisikan udang. Yum2.




Then, bagi memenuhi 'riadah' petang hari ini, kami sekeluarga bersiap-siap untuk bermain sukan bowling di Ampang Superbowl, Ampang Point. Wah3, sangat menyeronokkan walaupun hanya 2 game je. Aku team dengan ayah manakala mama team dengan adik laki aku. Adik aku yang lagi dua tu buat ape pulak ye?? HAHA. Tengok saja la kami main. HAHA. Sampailah satu masa ni ayah aku bagi adik2 aku ni main 1 game kat line sebelah. Haa, masuk longkang la memanjang, walaupun rugi duit je baling masuk longkang, yang penting puas hati dapat baling kan adik2. HAHA.


Malam menjelang tiba, seperti kebiasaannya, kami sekeluarga mesti terpacak di depan televisyen siaran ASTRO RIA, untuk menyaksikan konsert AF9. Tengok saja, baca komen2 orang lain kat facebook sambil gelak2, tapi tak undi pun. HAHAHA. Tak ada maknanya nak mengundi. HAHA. Dengar orang nyanyi sudahlah kan2...


Sampai sini saja coretan hari ini, harap hari2 yang akan tiba akan lebih menceriakan.
Senyum, tak perlu kata apa-apa...
=)

No comments:

Post a Comment