WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 5 March 2012

Study & Belajar

Hai, apa khabar semua? Semoga anda sentiasa sihat hendaknya ye... Ingin saya umumkan di sini bahawa pemilik blog ini iaitu saya, sedang menghabiskan sisa-sisa study & belajar di rumah saat ini... Hehehe, seronok tak terkata dapat balik rumah, study dengan tenang walaupun sebenarnya duduk rumah lagi banyak anasir2 seperti TV, WIFI dan seangkatan dengan nya... Tapi itu semua tidak mengganggu saya kerana saya mampu membahagikan masa dengan sebaiknya agar dapat belajar di rumah sebelum menginjakkan kaki ke medan Final Examination Semester 2 minggu depan... Weee, sedar tak sedar, rupanya saya dah nak habis Sem 2 lah... Ya Allah, cepatnya masa berlalu... Saya nak belajar rajin2, dapat kerja, kumpul duit banyak2, pastu kahwin (pesanan daripada Haziqah Mia kepada saya) Huhu, ada betulnya pesanan tu kan... Dan saya sampaikan pesanan itu kepada awak, belajar rajin2, dapat kerja, kumpul duit banyak2, pastu kahwin... Saya tahu awak mampu berjaya dalam hidup awak sebab tiada apa yang mustahil kalau usaha, semangat dan doa sentiasa mengiringi awak kan... Saya gembira kalau awak berjaya, saya bangga dan sangat gembira dan dari situ saya yakin yang awak mampu berjaya satu hari nanti, percayalah... Saya akan sentiasa menyokong awak, memberi semangat kepada awak agar kita sama2 berjaya dalam hidup... Huhu, jom kita berjaya sehingga ke puncak tertinggi... InsyaAllah... =)

p/s : kepada anda semua, belajar rajin2 ye... jadilah seorang yang berjaya dalam hidup... Good luck in your life kawan2... Sayonara...

No comments:

Post a Comment