WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 27 February 2012

HOT schedule!!!

AHAH, hai semua... Terima kasih kerana sudi membaca blog  saya ini... Hari ni just a simple update yang I nak tulis... Mungkin akan ada di antara anda yang bersimpati dengan saya, mungkin ada yang gembira dan mungkin juga ada yang mentertawakan saya... Ape yang simple nye tu sampai memberi impak kepada orang laen iaitu anda sekalian? Haha, saksikan SCHEDULE di bawah ye...

Selasa (28/2/12) - Test 2 MGT153, chapter 6-10
Rabu (29/2/12) - Test 2 QMT181, chapter 4-6
Khamis (1/3/12) - Test 2 ECO162, chapter 5-9
Jumaat (2/3/12) - Quiz 2 FAR150, chapter statement of affairs

Apa yang ingin anda katakan berkenaan jadual di atas, apakah reaksi yang anda semua berikan? Ade yang terkejut lalu berkata 'mak aih, banyaknya...

Ade yang tergelak sambil berkata 'padan muka, nasib kau lah'...


Dan ada yang bersimpati sambil berkata 'kesian giler kau'...


Haha, yang manakah anda? Saya adalah kesemuanya sekali, winkwinkwink... Hoho, hanya mampu bersabar, redha dan menerima segala yang diberikan demi memajukan diri menjelang Final Examination 2 weeks more... Moga2 segala yang diberikan dapat membantu menampung markah untuk final nanti, InsyaAllah...


Doakan saya berjaya menjawab kesemua test tersebut ye rakan-rakan... Alhamdulillah, jumpa lagi di laen lembaran... Mungkin minggu seterusnya coz I busy this week nak study, al-maklumlah, jadual pun dah terang tantang kat atas tu banyak test kan... See u all again later... Sayonara...

No comments:

Post a Comment