WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Sunday 26 February 2012

Such a nice day...

Haloo apa khabar sume? Huhu, hari ni cek ada citer baek punya.... Mau tau kah? Hehe, al-kisah bermula di pagi hari... Takde lah pagi sangat, dalam pukul 10.30 camtu bangun pagi, then buat keje akaun jap, alik2 otak jam tak leh nok wat keje dah... Haha, so apa lagi, stop lah kan... Tengah hari den pun lunch la, mama masak simple je hari ni, pelik la jugak kan... Whatever lah kan, takpe lah asalkan boleh makan sudah... Hehe... Then dalam pukul 2 camtu ingat nak ajak mama dgn ayah pergi Popular (kedai buku, mane lah tau ade yang tak tahu apr to popular kan) nak habeskan baucar buku 1 Malaysia aku yang tinggal RM100 ni... Alih2, mama kata nak pergi rumah pakcik dekat Banting sebab ade kenduri kahwin, sape pun aku tak tahu lah kan, aku datang makan je... Hikhok... Cehh, bukan nak cakap awal2 nak pergi kenduri, tergesa-gesa I nak bersiap tau... Fuhh... On the way nak pergi kenduri, kami nampak Ana Raffali dengan husband dia dalam kereta belakang kitorang... Wahhh, kami pun teruja seketika lah kan, mulanya macam tak sure je tu Ana Raffali sebab dia kan dah pakai tudung, nampak lain sikit... Alih2 ayah slow kan kereta dan yessss she is definitely Ana Raffali u allzz...

Hahah, wahhh jakon di situ ye... Huhu, ingat kan nak bukak tingkap kereta bye2 dia sebab cermin kereta kitorang gelap kan, tapi apakan daya, hujan pulak masa tu, tak dapat nak bukak tingkap... Apalah nasib... Tapi takpe, dapat tengok Ana Raffali dalam kereta sepanjang highway pun kira ok lah kan... Bukan lah sepanjang jalan kitorang on the way ke rumah pakcik kami tu nampak Ana Raffali, cuma dalam suku perjalanan je lah, takkan lah ayah aku nak maen2 lumba dengan kereta dia semata-mata nak tengok Ana Raffali kan... Huh, merepek je... Cukup2 lah tu ye... Yang adik last aku pulak and aku sekali lah boleh pulak berharap dapat tengok Lisa Surihani dengan Yusry dalam kereta...

Hahah, memang tak mungkin lah kan, tapi apa salahnya kalau berharap macam tu kan... Tapi apa yang diharapkan tidak menjadi lah pulak sebab tak nampak pun pasangan sejoli tu hari ni... Hihi, ok then lepas Maghrib tadi, aku, mama, ayah dan adik last aku pergi kedai buku Popular nak menghabiskan baucar buku tu lah...



Cadangnya nak habiskan baucar, alih2 ayah kena tambah jugak duit sebab barang yang ada dalam bakul melebihi nilai baucar lah pulak... Haha, maaf ye ayah... Tiada perancangan belian barang so macam ni lah jadinya... Hihi... Okeyh, penat lah pulak rasanya... Gudnite dear readers, sayonara... Thank u for reading...

No comments:

Post a Comment