WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Friday 30 March 2012

Lempeng Nutella =)

Kon'nichiwa... Apa habak semua hampa yang membaca... Lagu mana hari ni, ada baik ka? Ahaha, mesti ada yang rase macam pelik je and ntah ape la aku merepek nih kan... Bagi yang faham, baguslah... Bagi yang tidak, fuhhh untuk pengetahuan anda tu bahasa utara lah... Heheh, tak tau angin apa dok mai kat cek tiba2 cakap utara pulak la ni... Hahah, sudah2... Cerita sebenar ialah al-kisah LEMPENG NUTELLA... Haha, lempeng, nutella? What kind of food is it? Fuhhh, baru aku tahu senang rupanya nak buat lempeng... Tak susah pun wahai anak gadis di luar sana... Haha, dengan berkat otak yang diberi, aku bedal buat lempeng makan dengan nutella, jem coklat yang famous tuh... Heheh, bagi aku ok lah jugak rasanya makan lempeng berinti nutella tuh... Tapi rasanya lebih sedap kalau makan lempeng kosong camtu je macam iklan roti gardenia tuh, 'sungguh enak dimakan begitu saja'... Hahah, lebih kurang macam tu lah bagi aku kan... Tapi bagi sesiapa yang nak mencuba, cuba try test lah kan... Deria rasa kita semua berbeza ye, so masing2 ada pendapat sendiri... Ni hah aku bawak mai lempeng nutella khas aku buat untuk perut tersayang nih...


 Hah, kat atas nih gambar lempeng yang berjaya aku buat SENDIRI selama 1/2 jam lah jugak... Haha, ade 6 helai, opppsss, 6 keping maksud saya... Dan yang bawah ni pula nutella yang dibeli sendiri, bukan buat ye... No no no no, tak mampu nak buat coklat hebat macam tuh... Haha




Okeyh mula2 saya sapu nutella pada lempeng tersebut, caranya sama je macam sapu nutella pada roti... Tak susah pun... Sapu lah banyak mana yang anda suka ye, tambah2 nutella tu coklat yang sedap pulak kan, pergghh... Ingat nak letak setebal yang boleh tau, tapi over sgt lah pulak kan...



Hah, dah siap sapu2 nutella tuh, lipat lah lempeng nya macam lipat roti jugak... Tapi kalau nak makan tanpa lipat lempeng pun boleh, cuma nanti gigi korang penuh coklat lah kan... Haha, sebab kan malas nak kotorkan gigi dengan coklat, saya pun lipat lah lempeng itu...



Hah, nampak tak adik saya happy makan lempeng nutella tuh... Mula2 dia wat muka pelik bila saya cakap makan lah dengan nutella tuh tapi dia bedal je sebab lapar... Tengok tangan dia tuh, tandanya sedap walaupun hakikat sebenar biase2 je... Takpe2, laen kali saya cuba buat pancake pulak ye... Tadi nak buat pancake tapi takde susu cair, saya pulak malas nak pergi beli, bukan takde duit ye... Hahah, then petang pulak saya ikut mama pergi sekolah nak training budak NETBALL... Hehe, memang nak ikut lah kan... Tengok, selidik, teliti, masih banyak yang perlu dibaiki... Dan2 tu jugak aku teringat macam ni agaknya aku main netball masa sekolah menengah dulu kan... Hahah, by the way girls... Anda semua ada bakat cuma perlu diasah dan jangan malas... Dalam hati tadi aku berkata "bersyukurlah mama aku turun padang, tengok korang main, tunjuk ajar, daripada cikgu lain tak datang pun, kalau datang pun tengok dari jauh, duduk bawah bumbung buat kerja lain kan"....Okeyh, ini sahaja kisah hari ini... Esok saya ada cerita lagi menarik mungkin, insyaAllah... Tunggu ye... =)

No comments:

Post a Comment