WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Thursday 22 March 2012

IS IT TRUE?

Hai everyone, apa khabar semuanya... Hari ni terasa lapang sikit otak sebab tengah hari tadi baru je habis paper statistics... Alhamdulillah dapat jawab dengan baik dan moga2 mendapat keputusan yang baik juga lah... Ingin dikongsi ceritera hari ini, rasa terkejut yang amat lah kan... Laptop dibuka, password ditulis, broadband dicucuk, internet dilayari, laman facebook dicari, login berjaya dan... Notification dibaca beserta message tertunggak... Alangkah terkejut tatkala membaca message yang diterima, someone want to ask me marry??? Oh dear, actually i just like to be friends with you... Saya suka berkawan dan bermessage dengan sesiapa sahaja yang sudi menerima msessage saya kan... But tadi saya betul2 terkejut, you said that you want to come to Malaysia and ask for my hand in marriage... I definitely impossible to be your wife, saya terlalu muda, saya tak tahu siapa awak dengan mendalam, macam mana diri awak and awak kan orang luar negara... Then, saya kan pernah bagi tau awak yang saya already taken by someone's heart eventhough we're not married yet... Bukan niat saya nak lukakan hati awak tapi saya tidak percaya yang awak betul2 ada niat macam tu dekat saya, nak saya jadi isteri awak? Huh, really? Is it true? Kadang-kadang kita tak boleh mudah percaya dengan orang kan, tambah2 lagi orang luar negara macam awak wahai kawan... I don't know la... Better i keep my mouth shut and never give you any hope right? Tapi kalau awak nak datang Malaysia, buat bisnes kat sini apa salahnya kan... I'm proud to have friend like you who want to invest in Malaysia... =)









Haha, gambar macam takde kaitan je kan... Tapi tak ape lah, asalkan nampak ceria post ni... (Ceria ke??) Tata, thank u for reading... =)

No comments:

Post a Comment