WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Thursday, 29 March 2012

Officially

Hai apa khabar semua? Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana semester 2 telah pun melabuhkan tirai semalam dan kini saya sudah membuka tirai menjadi suri rumah sementara... Perit, sakit tapi belum terseksa lagi lah menghadapi semester 2 yang agak padat dan boleh dikatakan agak busy memandangkan short sem kan... Tapi alhamdulillah la itu semua berakhir semalam...


Diri ini digagahkan, angkat barang-barang clear bilik dan secara officially saya pulang ke rumah dengan hati yang meronta gembira... Gembira gumbira jugak, alih2 hujan lebat giler kat 1 tempat ni, dan2 aku drive pulak tuh... Takot ko nyah, tak nampak ape2 pulak kan, lampu kereta dibukak, ingat nak wat high beam tapi macam over sgt lah pulak kan... Hahaha, daripada drive 130 km/jam terus jadi 30 km/jam sebab hujan lebat sgt...


Terkedek-kedek aku drive macam mula2 amik lesen dulu, muahahaha... Tapi syukur lah selamat sampai kan, lagipun bukan sepanjang jalan hujan, seturn seturn tempat je... Hehehe, sudah menjadi tanggungjawab lah kan, dah alang-alang bergelar kakak yang juga anak sulung hah itulah tugas aku sekarang untuk musim honeymun 2 bulan nih, sebagai suri rumah walaupun hakikatnya takde lah suri rumah sgt... Wah ko, honeymun lah sgt kan...


Waahaa, seperti biasa lah tugas yang harus dilakukan ialah membasuh baju, kemas rumah, memasak dan hantar atau amik adik dari sekolah... Hah lagi satu tugas unofficially, bagi cat and kittens kat rumah ni makan... Hah ko, nasib baik aku ni tak takot kucing cuma geli dengan kucing kotor je okay... Kucing-kucing kat rumah saya comel dan bersih so sapa mau lihat nanti saya tunjuk ye, gambar je lah tapi...


Hahah... Okey lah, tak tahu dah nak tulis ape... Nanti saya update lagi ye, honeymun 2 bulan pasti banyak story menarik untuk dikongsi bersama.... =)

No comments:

Post a Comment