WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Wednesday 28 December 2011

Busy + Netball + Mid Sem Break

Hai hai hai... Apa khabar semuanya, terasa lama sudah blog ini tidak diselenggara... Cewahh, selenggara lah sangat kan, haha... Dah lama tak update lah jawabnya ye... Lama tidak meng'update' blog ni, of course lah banyak cerita yang tersimpan kan... Cerita pertama ialah BUSY... Busy yang dimaksudkan ialah pada minggu sebelum mid sem break... Banyak yang amat kerja dan assignment yang perlu dibuat dan dihantar tahu... Fuhh, tu yang tak menyempat nak update blog tu... Banyak sangat kerja nak difikirkan... Boleh dikatakan semua subjek lah ada kerja... Hoho, alhamdulillah la dapat juga aku siapkan semua kerja2 tu... Cerita kedua ialah NETBALL... Netball yang dimaksudkan ialah saya menyertai Kejohanan Bola Jaring Piala Ketua Menteri Melaka di Stadium Hang Tuah, Melaka dari 23 December - 25 December... Kami pasukan UiTM Melaka bertungkus lumus berlawan sehabis baik dan alhamdulillah pingat gangsa menjadi habuan kami... Apa yang menarik nya kejohanan ini ialah ianya berlangsung 60 jam tanpa henti, means dari pagi sampai ke pagi semula tau... Kami ni pun dapat tido pukul 3 pagi lepas habis game... Tido lah jugak at least kan... Biar orang laen pulak maen kan tengah2 padang tu... Hoho, seronok dan banyak pengalaman yang telah aku pelajari daripada cara permainan yang ditunjukkan pasukan hebat yang laen serta senior2 aku dalam team sendiri ni... Cerita ketiga ialah MID SEM BREAK... Mid sem break yang dimaksudkan ialah cuti mid sem lah kan... Al-kisahnya sebenarnya mid sem start pada 23 December 2011... Tetapi apakan daya aku terpaksa balek umah pada hari ahad, 25 December 2011 sebab ada netball tu lah... Fuhh, habis je game dan penyampaian hadiah, aku terus bersiap balek ke rumah bersama kawan aku, Ain... Jam tu jalan nak keluar dari Melaka... Last2, aku ikut jalan ke Simpang Ampat dan at least bergerak lah jugak kan... Alhamdulillah la kami sampai dalam pukul 10.30 malam di Kuala Lumpur... Yeah, berjaya jugak mengharungi jalan raya di malam hari.... =)
Okey, ni ade sedikit gambar yang boleh dikongsikan...

tgh2 pagi ni, kami masih aktif gembira...

kami yang bahagia di pagi hari...

UiTM Melaka + Kedah + Kota Melaka

Before the last game for that day...

snap gambar dulu before main... hohoo

ni hari 1st kat sane... penat baru lepas game...

ni masa malam sabtu...

berakhir sudah 60 hours netball...

No comments:

Post a Comment