WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Thursday 8 December 2011

Ceritera Semalam

Hai2... Hari ni merupakan hari yang baik bagi saya sebab saya berpuasa... Bila puasa je ke baik? Ahaha, renung-renungkan dan selamat beramal... Al-kisahnya kenapa sampai aku berpuasa hari ini bermula dari semalam. Kami sekumpulan BEST FREN ingin keluar makan di samping meraikan birthday seseorang... Kami yang dimaksudkan ialah saya, jaja, nadia, ieqa dan birthday girl, izyan... Cerita nya bermula di sini iaitu apabila kami merancang untuk makan di sebuah gerai yang baru dibuka katanya (kami tahu melalui edaran kertas promotion) yang menyediakan makanan baru dan boleh dikatakan menambat selera lah jugak kan walaupun belum tengok lagi rupa makanannya. Kami pun pergilah dengan gembiranya ke tempat yang dituju dan tersentap buat seketika... Disangka restoran makan rupanya 'gerai' sahaja, terkedu, tergamam dan kecewa lah kami semua (padahal dalam kereta ketawa terbahak-bahak sebab salah sangka apa yang ditulis dalam kertas promotion iaitu gerai) pada masa tersebut sebab memang tak sesuailah nak sambut birthday kat situ... Jadi perjalanan diteruskan ke Pengkalan Balak untuk makan malam kami... Pusing punye pusing tengok restoran kat situ akhirnya berhentilah di sebuah restoran bernama Restoran Bayu Selera... Memang berselera lah kan, harga pun 'boleh tahan' jugak... Haha... Tomyam + telur bungkus + ikan masak 3 rasa dan sweet & sour (ikan dibelah 2) + sotong goreng tepung + kailan ikan masin + air epal + otak2 (hidangan sampingan)... Sedap wooo, kenyang sangat2... Sampaikan aku dah tak boleh nak sumbat lagi dah tu, siap bukak butang seluar lagi tau (fuhh, malu nak citer tapi takpe, pengalaman yang tak dapat dilupakan)... Kenyang rase macam menusuk perut... Tak terkata kenyang nye... Diorang yang laen pun sama kenyang dan puas makan malan tu, tapi tak ade lah seteruk aku sampai sakit perut... Dalam kereta lagilah, memang tak boleh tahan sakit perut, kenyang sangat, bukak jugak butang seluar dan zip... ahah. sengal bin selenga lah... Alhamdulillah masih boleh bawak kereta lah kan masa tu... Sampai kat kolej je tak boleh nak berjalan dengan betul, berdiri pun susah... Haih, dah lame kot tak melantak macam tu, tu yang jadi pelik semacam perut aku malam tadi... Walau apa pun, itu kenangan manis bersama rakan-rakan tersayang... Thank you jaja, nadia, ieqa and izyan for the sweet moment last night... Love you all... =)

ade dua kamere fon, xtau nak pndang mane 1 tu yang mata jd cmtu...

lentokan kepala itu dicipta bagi melihat orang yang meng'usha' kekecohan kami... =)

perut kenyang itu saya sorokkan dgn bantuan ieqa... haha

with dear birthday girl, izyan... =)


Last but not least, just want to say HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAR FATHER, ABD HAMID BIN HUSSAIN... May Allah bless you, semoga panjang umur dan happy selalu... Huhu, sebenarnya dah wish pagi tadi before aku pergi kelas tau... Hehe... Kakak sayang ayah... =)

No comments:

Post a Comment