WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Sunday 18 December 2011

Event Yesterday...

Hai apa khabar anda semua? Harap semua nya sihat sentiasa ye... Wah wah wah, tajuk nye macam menarik je kan... Tapi apa isi cerita nya... Hurm, lets begin with morning event... Pagi-pagi seawal 7.30 pagi aku bangun untuk menghadiri aktiviti kolej Tun Putih iaitu 'Run White Ladies Run'... Apa kejadahnya event tu? Itu sebenarnya larian kampus antara ahli kolej Tun Putih sahaja... Ahaha, al-maklumlah minggu ni minggu 'Week For Love & Fun' kot namanya, aku pun x tahu lah...Kami semua pun dilepaskan untuk larian pada pukul 9 pagi kalau tak silap lah... Lari punya lari, kutip sticker setiap checkpoint sampai lah kami kembali ke kolej semula... Fuhh, jauh tahu, bukit pulak banyak, tinggi-tinggi pulak tuh.... Alhamdulillah berjaya juga aku habiskan larian kampus itu tanpa pengsan... Ahah... Selesai aktiviti larian, kami semua pun berehatlah kan, tidur dan sebagainya lah...

lari beramai-ramai...

tidur jap kepenatan...

Tibalah detik jam menunjukkan pukul 2 petang, aku pun bangun untuk aktiviti kolej yang seterusnya iaitu rewang untuk BBQ... Tugasan dibahagikan mengikut level, so level aku yang start dulu dari pukul 2 smpai 4 petang... Kerja kami hanya mengupas, menghiris, mengetuk dan meng apa sajalah bawang besar, bawang putih, halia dan sebagainya sahaja... Hoho...



Dalam pukul 3 petang, aku pun mengundurkan diri lebih awal daripada rewang itu untuk keluar dengan family aku... Huhu... Kami sekeluarga iaitu ayah, mama, aku, adik perempuan aku yang 2 orang tu ingin ke bandar Melaka... Nak pergi Dataran Pahlawan, tapi punya lah sesat sampai dah nak pkul 5.30 baru sampai sana... Punya lah sesak jalan kat situ wooo... Dan at last kami dapat parking kat Hatten Square, then cross saja ke Dataran Pahlawan ikut link bridge nye... Hoho... Disamping berjalan, of course lah kami bershopping... Huhuhu, shopping punye shopping sampai pkul 9 malam baru lah bergerak pulang ke kampus... Tapi sebelum tu kami makan dulu di restoran apa entah namanya kat tepi jalan dekat dengan balai bomba Alor Gajah ni... Huhu... Seronok dan gembira dapat keluar dengan family hari ni... WEEEE... =)

ini adik saya yang comel... =)

adik2 yang konon nye macam model...

mereka yang menggembirakan hari saya... muahh

Okay, that's all cerita pasal semalam... Cerita untuk hari ni aku update esok okay sebab malam ni still ade event lorh... Huhu, Tata... =)

No comments:

Post a Comment