WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Friday 9 December 2011

Ketakutan!!!!

Okey, hai semua.. Cerita hari ni sangat gempar bagi aku, mungkin korang rase biasa kot... Takpe, ceritanya di sini... Aku dan jaja nak keluar makan malam di masjid tanah... Sebaik sahaja melepasi lampu isyarat depan UiTM, terus membelok ke kiri dan jalan straight dan ketika itu sepasang mata aku ni nampak LIPAS besar dekat dashboard depan stereng kereta yang aku bawa lah... Memang berdebar lah jantung aku ni nak bawak kereta hadap lipas depan mata tu kan... Aku ni hanya mampu jerit sekuat hati sampai jaja ingat aku nampak hantu but then aku cakap LIPAS! LIPAS! LIPAS kat depan tu, cepat buang, cepat buang... Grrr, naseb baik aku masih dapat kawal stereng dengan baik walaupun hati sedang gelisah jikalau lipas tu terbang menghampiri aku... Serius takot gile dengan lepas, bukannya takot apa, geli laa, terbang2 pulak kan spesies lipas ni... Memang tak lah aku nak hadap lipas lama2... Haih, tak guna punnye lipas... Fuhh, takkan pernah aku lupa kejadian itu sebab 1st time dalam hidup aku... Bawak kereta, lipas depan mata, nasib baik tak apa-apa... Okey itu je yang aku nak cerita pengalaman bawak kereta tengok lipas... Sayonara, renung-renungkan dan selamat beramal... =)

lebih kurang macam ni lah lipas nya... Huh...

macam ni lah cuak nya muke aku tadi tau... Huh

No comments:

Post a Comment