WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Tuesday 3 January 2012

2 Days BEFORE & NOW

Halloo, apa khabar tahun 2012? Semoga tahun ini memberi aku lebih banyak kebaikan, kebahagiaan, kejayaan dan sebagainya lah... Alhamdulillah tahun baru sudah masuk pada 1 Januari lepas, tapi aku tidak meng'update' cerita tahun baru pun sebab nak nampak kelainan... Kelainan? Ada ke? Yelah, majority cerita pasal sambutan tahun baru pada hari 1st and 2nd kan... Tapi aku nak cerita hari ni, 3rd day... Hoho... Seriously best sambut tahun baru walaupun actually sambut kat dalam and depan rumah je... Setakat tengok bunga api yang berserakan di langit tatkala jarum jam menunjukkan pukul 12.00 tengah malam hari tersebut... Percikan bunga api yang menghiasi ruang udara sudah cukup membuatkan aku, adik-adik serta ibu bapa puas menyambut tahun baru... Ada bunga api je pun jadilah kan, dah lah lawa, cantik, berwarna-warni pulak tu... Make sure tahun 2012 ini lebih baik daripada tahun2 sebelumnya ye kawan2... Bagi yang memasang azam baru, semoga tercapai azam anda okey... Apa yang penting ialah usaha ke arah merealisasikan azam anda itu... Good Luck...





Okey, going to the next story in 2nd January or semalam pulak... Huhu, semalam aku telah sampai ke UiTM Melaka Kampus Alor Gajah ni setelah menamatkan mid sem lah... Buat pertama kalinya aku drive sendiri from KL to Melaka pada pukul 9 malam... Fuhh, mula2 macam tak yakin nak drive sorang malam2 ni kan, tapi nak wat camne, aku nak gak balek malam... Nape aku gatal2 nak balek malam? Hah sebabnya kerana aku nak tengok slot Akasia TV3 yang baru, GEMERSIK KALBU yang mula bersiaran semalam pada pukul 7 malam... Drama ni diadaptasi daripada novel tau... Itulah sebabnya aku nak balek malam, gara-gara cerita tu, nak tau lah gak sikit2 pasal cerita tu sebab aku dah baca novel nya da sampai bab 30 kot... Haha... Alhamdulillah, berkat kesabaran dan usaha serta pemanduan yang baik, aku selamat sampai di UiTM pada pukul 10.30 malam... Pergh banyak barang nak kena angkut naik bilik... Sabar je lah kan, sapa suruh hang pui bawak barang banyak2 cik Aina oii... Hahah... Kemas punya kemas, hati kecewa sebab banyak lah jugak barang aku tertinggal kat rumah such as selimut, bantal peluk, charger phone and berus basuh baju... Wah3, paling tak tahan tertinggal selimut, bantal peluk dengan charger lah kan... Haih, apolah nasib badan... Malam tadi tido berselimutkan tuala spare di kaki dan cardigan di badan sahaja... Huh, yang penting boleh tido kan...

Isnin-Khamis, 7 malam

driving at night menguji mata anda ye

Lastly, for today... Ermm, rasenyer macam takde story sangat lah... Haha, first klas hari ni... Fuhh, bangun lambat gara2 penat, malas nak bangun... Ahah... Quite penat gak sebab aku puasa hari ni, puasa ganti... Grr, maklumlah, perempuan ni mana pernah nak puasa cukup... Petang ni aku akan mencari makanan pemuas perut di pasar lepas kelas yeay... Yang dapat puasa cukup setiap kali Ramadhan tu beruntung dan kena bersyukur tau... Hee, okey sampai sini sahaja coretan kali ini... Wassalam... =)

No comments:

Post a Comment