WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Saturday 29 September 2012

Tiring day...

Oh hai and apa khabar anda di sana? Hopefully semuanya sihat-sihat belaka kan... Actually today was a very tiring day... Sarapan pukul 11 pagi tadi, then makan tengah hari pun lambat lah kan... So mama decided to eat nasi ayam kampung kat r&r awan besar ptg tadi... Makan punye makan, tambah tu tambah ni sampai lah kenyang baru angkat punggung berangkat pulang kan... Eh, bukan berangkat pulang pun sebenarnya... Melencong pulak ke kompleks pkns kat shah alam nun di sana tu hah... Dah kalau pergi sana alamatnya SHOPPING lah kan, buat ape lagi... Seronok dan memang penat lah kalau shopping dengan mama and ayah... Ada je yang menarik minat mata ni hah... Rambang mata jadinya... Alasan utama banyak shopping is untuk Raya Haji later on... Wahwahwah, macam tak menyempat pulak ye... Hikhik...

Shopping punye shopping sampai lah ke maghrib tadi baru bergerak pulang... Singgah dulu di r&r kinrara untuk solat maghrib sebentar... And the surprisingly is, Diana Amir was there... Mama and adik saya si Aina tu cakap ada artis lah, Diana Amir kan nama dia? Aku sememangnya tak perasan kewujudan dia, then pergi lah intai balik nak tengok betul ke Diana Amir semata-mata padahal dah keluar surau dah aku masa tu... Muahaha, tak senonoh betul... Yang paling tak menahannya, actually aku solat sebelah dia kot tadi tapi boleh tak perasan pulak kan... Hikhik, nampak tak khusyuk solat tau... Haha...

Setelah dipastikan oleh aku itu sememangnya Diana Amir then kami (aku, adik aku Aina and Nazurah serta mama) tunggu lah dia keluar dari surau... Sambil menunggu sempat lagi bincang nak amik gambar ke, autograf ke, salam je ke, whatever ke... Hahaha... Boleh pulak camtu kan... Haish... Finally dia pun keluar and kitorang pun tengok je lah dia sampai dia datang depan mata... Yang menariknya, dia datang ke arah kami and salam serta bermesra dengan kami... Apa lagi, dengan kesempatan yang ada kami pun ambil gambar kenangan bersama Diana Amir yang cantik berseri sangat... Rasa bersyukur dan sejuk hati tengok perubahannya kini... Alhamdulillah... Semoga dia berjaya dalam kerjayanya... Terima kasih akak kerana sudi bergambar bersama dan mesra bersama kami tadi...

a moment with Diana Amir =)

Lastly, esok saya perlu kembali ke Melaka untuk menghadapi final exam for this semester... 6 paper perlu saya hadapi untuk sem ini... Harap kejayaan mampu dikecapi lagi dan impian menjadi nyata sekali lagi... Maafkan segala salah dan silap saya kepada anda selama ini, doakan hati saya tenang menjawab exam dan diluaskan minda... Semoga Tuhan merahmati orang yang mendoakan kejayaan orang lain...

Thank you for reading and sudi baca blog tak seberapa ini... Kisah ini hanya luahan hati dan perkongsian cerita antara kita... Sayonara dear friends... =)

No comments:

Post a Comment