WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 24 September 2012

Study Week Again

Owh yeah, when it comes to study week it will definitely relates to the FINAL EXAM of course... Finally it will be the end of my semester 3 in a few weeks more... Weheee... Tak boleh nak terlalu seronok walaupun this week is study week because there are plenty of things need to be settled down before i could calmly study and take my final exam... Haish apa lah nasib walaupun minggu belajar dah habis, tapi ada lagi beberapa assignment yang perlu dihantar in order to get carrymarks lah kan... Carrymarks punya pasal, apa pun gua sanggup buat lah... Daripada bermati-matian struggle paper final, it's better to score carrymarks first right???

Huh, setakat dah masuk 2 hari duduk rumah ni melanguk je lah kerja aku... Tadi je baru bukak buku Law, tu pun sebab nak siapkan assignment... Actually tu sebenarnya test 2 kitorang for the last Saturday but then Lecturer Marziana bagi kitorang TAKE HOME and consider it as group assignment pulok... Fuhhh, menjerit keriangan, bersorak gembira dan definitely memanjatkan kesyukuran kepada Allah sebab tak jadi buat test kan... Punya lah blank dah otak petang2 nak jawab Law kan... Thanx a lot to dear lecturer, I really love you... We promise to finish the assignment and do well in final paper insyaAllah...

And now aku berharap agar starting from tomorrow aku akan start study seriously so takde lah buang masa macam buang sampah je kan... Hehehe... Hopefully I will do best in this semester 3 final and get Dean List again... And the most important thing is that I hope to get DL with my really beloved friend Nur Haziqah Bt Mohd Iqbal Ali and also my fellow friends that is Nazira, Intan, Farahana, Iman, Farhana, Nor and Syafi... Mummy harap kita DL sama2 lagi and hope that we success together okayh...Bersama kita menuju kejayaan dan insyaAllah masa depan gemilang... To all my dear anak2, do tell mummy what I did not know or maybe I doesn't know at all... Because you all know lah kan mummy ni blur and sometimes 'lambat sikit'... Muehehe, malu pulak... Hee

See you all in kampus for about 6 days more insyaAllah... Belajar rajin2, manfaatkan study week ni betul2, kongsikan ilmu bersama2, apa2 yang ingin ditanya just contact each other so that we might not lost... Hehehe, that's all for today... Thank u and sayonara... =)

No comments:

Post a Comment