WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Wednesday 19 September 2012

Tahniah!!! =)

Yeah, entry kali ni mengisahkan tentang kejayaan saya dan team netball Tun Putih pada Sabtu, 15 September yang lepas... Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi, kami berjaya menjadi Johan dalam Kejohanan Net The Ball Antara Kolej & NR UiTM Melaka anjuran Ko-kurikulum Netball dan Unit Sukan UiTM Melaka... Bersyukur kerana kami berjaya dan membawa pulang wang tunai RM200, medal beserta piala pusingan... Terima kasih saya ucapkan kepada team Tun Putih atas usaha, kerjasama dan semangat yang diberikan dalam usaha memastikan kita mendapat tempat dalam kejohanan itu... Segala usaha dan semangat tidak berputus asa kita berhasil walaupun ketakutan dan kerisauan berhadapan mereka yang hebat2 bersarang dalam diri... Ecewaahh, apa2 pun tahniah buat semua yang bertanding, yang berjaya dan bagi yang kurang bernasib baik tidak mengapa, cuba lagi di lain masa... InsyaAllah kejayaan milik anda jua...

not good enough to be a sharp shooter, but i'm trying to be...


Di kesempatan ini juga saya ingin memohon doa daripada anda agar mendoakan saya sentiasa sihat dan tiada apa2 yang berlaku kepada diri ini... Moga diri ini masih kuat dan bertenaga serta terhindar daripada sebarang sakit atau kemudaratan... Semoga Tuhan merahmati anda semua yang mendoakan saya, insyaAllah...

* semoga Tuhan sentiasa memberkati hamba-Nya yang tabah dan sabar dalam kehidupan *

No comments:

Post a Comment