WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Friday 7 September 2012

Appreciate

Hallo guys, how are you? Huhu, harap semua sihat lah ye... Today I'm gonna talk about appreciate... Haish, gelenya pulok nak speaking sekarang kan... Al-maklumlah, orang asyik nk cakap dengan aku guna panggilan I & U bagai lah... Hahaha, ada ke? Haha, perasan... Ada lah jugak sebenarnya, mula2 rasa macam kekok tapi lama2 biasa lah kan... Dah lari dari topik sebenarnya tuh, actuallly saya nak cerita pasal appreciate ataupun lebih senang kita cakap menghargai lah... Menghargai apa ye agaknya? Apa2 saja anda boleh hargai tak kira lah apa2 kan... Apa yang penting, hargainya dengan ikhlas tau...

Al-kisah sebenar tentang tajuk hari ini ialah menghargai sesuatu yang diberi... Apa sahaja yang diberikan oleh seseorang kepada saya, pasti saya akan hargai tak kira lah kalau barang itu murah ke, mahal ke, cantik ke, tak cantik ke, besar ke, kecik ke, yang penting pemberinya ikhlas memberi kan... Huhu, so itulah... Saya ni seorang yang menghargai pemberian orang...

Nak dijadikan cerita, this year saya dapat hadiah birthday jugak okay... Walaupun tak banyak, tapi itu sudah cukup... Wish daripada rakan2 pun sudah cukup membuatkan hari lahir saya meriah dengan senyuman yang terukir di bibir ini... Terima kasih bebanyak atas ucapan anda semua, tak kira lah melalui message ataupun facebook... Dan sesiapa yang wish lambat tu tidak mengapa, saya tak makan hati pun, hati ayam je saya makan... As long as anda wish, saya dah cukup gembira dan hargai sangat2...

Dan yang paling penting, terima kasih bebanyak kasih ingin saya creditkan untuk NUR HAZIQAH BT MOHD IQBAL ALI & INTAN BAIZURA BT MARBAIE kerana surprise yang anda berikan kepada saya sebentar tadi... Walaupun drama agak tidak menjadi namun lakonan itu tetap menjadi... Haish, pandai nak kenakan aku ye korang nih... By the way, thanks a lot dear Ieqa & Intan for the beautiful and nice present from both of you, I really love it... Hee... I love both of You too... Weeee

cantik sangat balutannya, tak sampai hati nak bukak... haha

hah ini lah hadiahnya, cantik dan comel dan cute kan... merah pulak tu... huhu

Oh one more think, saya juga nak ucapkan terima kasih kepada Cik Izyan kita kerana bagi saya hadiah hari tu... Such a nice bracelet u gave me my dear, I also like it... Hee, thank u so much Izyan for the present... Sayang anda wahai kawan...

a nice bracelet from Izyan...

Once again, thanks a lot to all my dear friends and my dear Ieqa, Intan & Izyan for the present... Aina really2 APPRECIATE it okay... So kawan2, please do appreciate what people gives you and for those who want to give something to the others, please give it sincerely okay... What goes around comes around... You give others then they will give you back one day... Hee... Love you all so much dear.... Muahx... =) Sayonara, see you later...

No comments:

Post a Comment