WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Saturday 5 March 2011

Tanda Tanya????

hmm... melalui facebook, ade sorg budak ni add aku. spe nme dia itu rahsia la... based on his profile, dia ni bru form 3... aku terasa pelik kerana dia ingin berkenalan dgn aku... haha, kenapa aku nak rase pelik ek??? mungkin sebab aku tak pernah alami situasi seperti itu kowt.. hmm... bukan senang nak mengenali orang yang sememangnya kita tak pernah kenal... tapi insyaallah hubungan persahabatan itu akan ok... to that guy, thanx for trying to know me... adik da buat akak rase lebih yakin untuk mengenali lebih ramai orang yang akak tak kenal dan baru nak kenal, lagipun aku baru je tamat sekolah dan baru menjinakkan diri dengan dunia luar sekolah... haha... but, ingin aku pesan kepada semua agar sentiasa berwaspada sebab ada yang nak berkenalan kerana nak ambil kesempatan atau saja mempermainkan kita... beware ya..

No comments:

Post a Comment