WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 21 March 2011

Hatiku Gembira...

Lame rasenye x post kat blog aku ni... Sepanjang aku 'menghilang', pelbagai perkara yang boleh dikatakan menarik berlaku... Ape yang menarik sangat la ek.. mungkin korang rase x menarik, tapi bagi aku, menarik la jugak dan yang paling important.... memuaskan hati... betul x?? hmm...
Perkara yang boleh dikatakan menarik menurut aku :
1. Bercuti bersama keluarga di Cherating.
- mandi kolam
- mandi pantai
- main layang2
- makan malam di tepi pantai
- kutip cengkerang yang lawa2
- jalan malam2 kat taman
- main pasir pantai dengan adik2
2. Berkenalan dengan seseorang melalui facebook
- mule2 knal, hanya chat
- start cuti, mule msg sbb x dpt nk chat
- after cuti, masih lg msg dan juga chat
- 1st time gelaran yg diguna ialah awak saye
- thanx to the person sbb sudi kwn dgn saye
3. Main badminton dengan adik2
- sampai sakit tangan asyik smash ( main dengan adik laki )
- serabut sbb kereta asyik lalu-lalang
- dpt keluarkan peluh
4. Berkenalan dengan 2 org lagi kwn melalui facebook
- 1st person :
* chat dgn dia, rupenya kwn org yg aku knal kat list no 2.
* slalu menyakat aku dgn kwn dia tu
- 2nd person :
* chat dgn dia jugak, tapi x knal dia langsung
* tiada pengenalan diri yg dikenalpasti
* dia rahsiakan identiti dia
5. Hari ni blaja bwk kete lg kat Cheras plak
- masuk je kete lpe ape nk wat ( lpe pkai seatbelt, lpe yg aku kat jln berbukit )
- bwk laju2 melalui jln Hulu Langat
- blaja naik bukit, parking, 3 penjuru
- lpe nk angkat handbrek ble nk keluar parking ( patutla x gerak2 )
- hampir2 langgar kete depan ( berderau jantung abg yg ajar aku tu sbb aku brek mengejut )

Itu saje rasenye yang dpt aku ingt dan kongsikan setakat ini...
anggaplah hidup anda indah sepertimana indahnya suasana gambar ini walaupun hakikatnya tidaklah seindah ynag disangka....

No comments:

Post a Comment