WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Thursday 31 March 2011

Mahu Ingin Bercinta???

mudah andai ku ada
sepasang gaun putih
membawaku bertemesya
bersama si dia

malu itu semua
hanya membuatkan aku
terus ke awan
bersama si dia

apa mungkin kan terjadi
aku akan berkasih dengannya
mungkin tidak kan terjadi
mimpiku ini seandainya kau miliku

benar cintaku indah
seolah-olah matahari
tersenyum manja
ku suka padanya

apa mungkin kan terjadi
aku dan dia kan menjadi kekasih
mahu saja ku selami hatimu itu
seandainya kau milikku

c/o
merah pipiku bila kau di depan mata
ku terpaku terdiam
kau merenung saja
siapa yang ingin mulakan dahulu
kita mula bertanyakan khabar
bermesra kian lama hati mula terasa
cinta mula berputik
oooo
ingin diriku dicintai
merah pipiku kernanya

apa mungkin kan terjadi
aku dan dia kan menjadi kekasih
mahu saja ku selami hatimu itu
seandainya kau milikku

ulang c/o 2x

ooo
ingin diriku dicintai
ooo
ingin diriku dicintai
ooo
merah pipiku kernanya


No comments:

Post a Comment