WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 22 October 2012

Home again...

Alhamdulillah, I'm home again... Tapi yang seronok bukan kepalangnya kerana saya cuti semester for 1 month okay... Fuhh, lega sudah hati dan perasaan ini, tenang juga jiwa ini setelah tamatnya minggu final exam untuk semester 3... Segala paper sudah dijawab dengan bersungguh, dengan usaha yang tidak pernah kenal erti putus asa, dan kini aku hanya mampu berdoa agar keputusan yang bakal aku terima memuaskan hati dan menggembirakan hati aku dan juga ibu bapa tercinta... Ya Allah, semoga kau berikan aku kejayaan yang cemerlang di dunia dan akhirat...

Dan seperti biasa, kepulangan saya di rumah menjadikan saya lebih rajin dan bertanggungjawab apabila telah ditugaskan menjadi suri rumah sekali lagi... It's okay as it is my rutin harian when I balik rumah kan... Tak pernah mengeluh dan mengelak daripada melaksanakan tanggungjawab itu sebab, itu lah yang akan mengajar saya menjadi suri rumah yang sebenar suatu hari nanti insyaAllah... Hee, yang faham maksud sebenar saya tu baguslah kan... Hikhokhikhok

Satu lagi hal yang menariknya, saya ada hati nak kerja part-time pulak... Wohoo, agak2 nak kerja kat mana eh? Hahaha, punyalah semangat nak kerja, nak cari pengalaman lah tujuan yang paling penting aku selain dapat pocket money lebih kan, alih2 tak keluar cari kerja pun... Hahaha, sebab ape? Sebab aku sibuk duk jadi suri rumah di samping asyik makan, tengok tv dan tidur sahaja... Mana ada masa nak kerja kan... Astaghfirullahalazim, malasnya anda wahai cik adik... Wake up dear, jangan malas2, jangan nak membesarkan badan je... Rasa macam diri ini masih kurus lagi, tapi tak sangka pulak 'orang tu' cakap kita dah gemuk... Hah? Gemuk ke saya? Haih, target nak gemuk after kawen, camne ni? Takpe2, nanti saya banyakkan bersenam and jaga badan eh... Hee

Okay lah, rasanya tiada apa lagi yang ingin dikongsi setakat ini... Cuma apa yang ingin diluahkan, saya amat merindui sahabat handai yang disayangi, dan juga orang2 yang saya sayangi... Maafkan segala salah dan silap saya andai ada yang terguris atau tercalar di hati, semoga ikatan kita terus kekal abadi... Sesuatu persahabatan yang bermula itu takkan pernah berakhir... Have a nice and wonderful holiday for all of you who had holiday now... =)

No comments:

Post a Comment