WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Thursday 4 October 2012

Kenangan Itu...

Hati tiba-tiba terasa rindu akan kenangan lama yang pernah tercipta suatu masa dahulu... Kenangan itulah yang mengajar aku erti hidup, mengenalkan aku dengan pelbagai jenis orang terutamanya rakan-rakan... Yang indah itu dikenang dan yang pahit itu biarlah ianya tersimpan di dalam kamus hidup... Pelbagai kenangan yang kita cipta dalam hidup, tidak kira lah dengan siapa pun kenangan itu tercipta, selagi ia sudah tersurat dalam satu cerita dan berlalu menyusuri masa, itulah kenangan yang hanya mampu dikenang... Semoga kenangan itu kekal abadi, dan kepahitan itu menjadi pengajaran di masa nanti...

kenangan bercuti di indonesia... =)

kenangan kami bersama di midvalley...

classmate di mrsm serting =)

roomate suka duka di serting

adik2 junior kesayangan, muahaha..

after ladies night...

dinner blok di gerik...

best roomate i've ever had =)

Setiap kenangan yang tercipta itu datangnya dari ceritera yang berbeza... Dan kerana itulah kenangan itu dianggap berharga dan kepahitan itu dianggap bermakna dalam kehidupan... Tak semua yang kita hadapi di dunia ini indah belaka, pasti ada duka dan kepahitan yang dirasa... Hidup ini penuh dengan warna yang mencorakkan hidup kita... Carilah warna-warna yang baik dan sesuai untuk dijadikan pelangi dalam hidup kita... Semoga hidup anda ceria dan tinggalkanlah kenangan yang manis dan bermakna, jadikan kepahitan itu pengajaran... Terima kasih =)

No comments:

Post a Comment