WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Friday 12 October 2012

Again???

Ya Allah, apalah nasib diri kan, sekali lagi kereta tak mahu hidup... Dah lah mati kat petronas tu hah, padahal baru je lepas isi minyak... Awatnya hang tak mau gerak kereta ku sayang? Haih, gundah gulana lah hati ni kan tadi... Yang tak menahannya, pakcik2 yang kerja petronas tu boleh buat tak tahu je kereta aku problem... Yang tolong tolak kereta tadi pun si Wana dengan Ummi dengan sorang pakcik yang isi minyak jugak kat situ... Nasib baik lah ada diorang kan, kalau tak mati kutu aku kat situ... Kihkih... Tanya pakcik tu, dia pulak tak tahu nak tolong camne, haih sedih lak den dongar nyo hah... Sabar je lah... Alih2, kol je si penyelamat saya seperti biasa...

Dok tengah tunggu tu, pandai pulak pakcik2 ni datang tanya nape ni dik, tak boleh hidup ke? Ye lah pakcik2 sekalian, kalau boleh hidup buat ape saya duk melanguk kat situ... Kalau tolong selesaikan masalah takpe lah jugak, ni dok membebel je keje, penat cik nak dengar tau, serabut otak... By the way, terima kasih lah kerana bertanya jugak kan, ingat tak mesra alam dah tadi... Hikhok... Selesai masalah akhirnya bila penyelamat dah sampai, cewahhh... Macam ultraman yang datang pulak kan... Muahaha, nasib baik awak ada untuk tolong... Kalau tak, tak tahu dah nak buat apa tadi... Terima kasih banyak2 ye awak... Hanya Tuhan yang mampu balas jasa baik awak, tapi yang termampu saya balas tu nanti saya balas eh... Hee

To Wana and Ummi, terima kasih lah menjadi penolak kereta cik Aina hari ni eh... Tak sangka pulak kereta aku kereta pertama dalam hidup yang korang kena tolak dalam situasi seperti itu... Dan terima kasih juga kerana membuli aku tadi kan... Ye aku terima segalanya, dan for the first time aku tak boleh melawan or membantah cakap korang terutamanya ko Wana, haha... Dah sebab kena tolak kereta aku punya pasal kan, yelah aku bagi korang buli aku tadi... I'm speechless today, wohoo... Tapi just untuk tadi je okay... Hee, mekaseh and maaf atas segala kesulitan tadi... Sayang anda2 semua =)

-segala masalah yang dihadapi menguji sejauh mana kesabaran kita-

No comments:

Post a Comment