WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Friday 28 October 2011

Dengan Sendirinya

Halllooo... Assalam buat pembaca semua.. Hari ni aku happy sangat.. Because of what?? ahaha... Actually td aku masak nasi goreng... Pergh, secara tiba2 je rase nk masak nasi goreng al maklumlah sume xnak mkn nasi, lauk pun mcm ade xde je kan... So aku masak je lah nasi goreng sbb nk hbeskan nasi tgh hari td tu... DENGAN SENDIRINYA rase nk masak tu muncul and ape lagi aku terus amik lah segala ape bahan2 yang diperlukan... Tapi aku still ade pmbntu iaitu pmbntu rumah aku, ahah, jgn ingt dia buat sume ok, dia pun x reti sgt snanye, so kami bekerjasama lah jwbnye kan.... masak punye masak smpai lah siap sume nye... dihidangkan dan aku lah orang pertama yang rase... bagi aku sdaplah kan... then ayah makan pulak, aku tnya ayah mcm mne, ok x?? ayah angguk and mksudnya ok lah tu... kalau ade pape mistake kat masakan tu, definitely ayah akan ckp ok... weee, happy sbb brjaye masak mlm ni dgn baik... dan dari itu aku sedar bahawa kalau kita betul2 nak memasak, definitely kita akan tahu ape yg diperlukan and perlu dibuat bagi hasilkan yg terbaik kan... buat yang masih takot2 tu, cubelah ikut rase hati anda... insyaAllah boleh... sayonara and see u all again guys... =)


No comments:

Post a Comment