WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Friday, 30 September 2011

Kisah Dongeng

Hai assalamualaikum... Hari ni Aina rasa sedih untuk menulis tapi Aina kuatkan semangat dan sentiasa ukirkan senyuman di bibir walaupun pedih di hati hanya Tuhan saja yang tahu... Al- kisahnya apabila sekali lagi perkara yang sama berlaku kepada saya. Ingatkan mungkin ini kali terakhir perkara serupa itu terjadi sebab dah tak mampu lagi Aina nak melukai hati sendiri, tapi apakan daya, segalanya sudah tersurat olehNya... Saya tahu saya bukan nya insan yang sempurna, bahkan memang tiada insan yang sempurna di muka bumi ini kan... Biarlah perkara itu berlalu pergi, biarlah dia membawa diri, biarlah aku mengusung hari meniti perjalanan hidup sebagai mahasiswa dengan tenang dan aku tekad, tekad untuk tidak mahu perkara itu berlaku lagi, aku akan buang perasaan seperti itu jauh2 agar aku tidak terluka lagi... Itulah ape yang saya inginkan... Ketenangan dan kebahagiaan yang tidak perlu ditangisi lagi... Saya mampu berdiri di kaki sendiri, mengumpul semangat dan kegembiraan dengan sokongan ibu bapa, keluarga dan rakan2 yang setia di sisi lebih daripada yang lain... Ingatlah wahai Aina, setiap yang berlaku ada hikmah nya dan pastikan perkara yang sama seperti itu takkan berulang untuk kesekian kalinya.... Wassalam... Mujurlah titisan air mata Aina tak selebat hujan pada malam tadi kerana Aina tahu, Allah sentiasa di sisi... Walau apa pun yang terjadi, hanya zikir Allah sahaja yang mampu mengubat hati ini... Alhamdulillah... Amin...


No comments:

Post a Comment