WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Friday 9 September 2011

Saya Pun RAYA Jugak!!!!

hey3... sume orang sebuk citer pasal RAYA, mentang2 lah bulan Syawal kan... haha, nmpk x dengki nye aku dgn org laen mcm mane kan... haha, chill la, sume org sambut RAYA ok, bukan je Melayu, malah kaum laen juga merasa beraya, 1 Malaysia lah katakan... ok, enough with the 'introduction', let's take a look and read my RAYA storey.... this year, my family and I beraya di Langkawi memandangkan hanya di Langkawi kami masih ada seorang nenek, iaitu mak kepada ayah aku... kami x pulang beraya di Kelantan memandangkan kedua- dua nenek dan atok sebelah mama aku sudah tiada, tambahan lagi cuti sekolah yg singkat menyebabkan kami hanya beraya di Langkawi... Semoga roh arwah Tok Wan, Tok Yoh & Tok Mek dicucuri rahmat Allah, amin...
sambung citer psl RAYA, tahun ni tema colour kami ialah BIRU!!! huhu... seronok lah juga beraya kali ni... bukannye ape, tetiba plak RAYA kali ni aku teRAJIN 'menyibuk' di dapur, mcm2 kitorng msk untuk RAYA tau... lepat pisang, ketupat palas, rendang daging, ayam masak merah, bihun soto, roti jala, kuzi ayam, and wat biskut cornflakes ( aku dgn cousin wat sndiri tau, huhu, bangga )... actually x sume yg aku list tu aku msk, tolong2 je snanye, mklumlah, masih mebiasakan diri dgn perkataan DAPUR & MASAK... hehe... okeyh, next aku nk citer psl duit RAYA yg aku dpt, guess what, aku hanya dpt x smpai rm 20 pun duit RAYA... caye x??? believe it or not, it is true u ollz... yelah, da mkin besar kan, muke plak da matured bak kate kwn2... haih, nasib la ko AINA... =D

ok, ni some of my RAYA picture, cuci2 lah mata... SELAMAT HARI RAYA, masih x terlambat untuk i wish sbb skrg masih bulan Syawal...

Tolong mama & ayah masukkan duit raya... ( snanye baru lpas salam mereka mohon ampun maaf, ngee )
Lapar eh dik na... haha, mkn lah yo... =)
antara cousin saya... rmai lg snanye, tp ltak yg ni je la ek... =)
My beloved mama & ayah
With my dear father... =)
With my cousin, kami penat raya lah... =)
With my dear mama... =)
Kamilah photographer raya... ngee... =D
that's all i can share, pnat nk tggu gmbr upload laa... sory guys, SELAMAT HARI RAYA!!!!
lots of love, blogger yang simple : AINA =)

No comments:

Post a Comment