WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 14 May 2012

Mother's Day

Hallohaa... How are you today??? Hope that everybody were just fine... Seperti yang semua sedia maklum, tanggal 13 Mei adalah sambutan hari ibu officially... But ramai yang kata hari-hari pun hari ibu... Tapi to make it special, kita sambutlah secara official kan... To my dear mama, Jamaliah Bt Ab. Aziz, happy mother's day to you... There is no present that i could give you as kakak belum ada money sendiri lah mama.... InsyaAllah satu hari nanti bila dah kerja kakak bagi hadiah ye... Hehe... Tapi actually saya dan adik bongsu ade buatkan mama kami roti special, sendiri buat tau, bibik tolong ajarkan... Muehehe, walaupun tak seberapa macam kat kedai, tapi cukuplah ianya dibuat dengan keikhlasan kan... Yang penting ikhlas untuk mama tersayang... Inilah gambar surprise kami untuk mama...

Sedikit roti2 yang comel daripada kami untuk mama...

Oh ye, di samping itu, kami juga ada buat kad for our mom, the front page ayat2 nih, and at the back our picture lah... then kitorang letak dekat dalam tudung saji yang ada roti tuh since malam lagi sebab saya ni bangun lambat, so nanti mama turun pagi2 dah ada surprise nya... weee, just for u mama... hope u like it...


front page of the card...

back page of the card...

Tapi bukan itu sahaja yang diberi kepada mama, ayah ada belikan kek coklat untuk mama jugak... Wahwahwah, seronoknya... Kenyang dapat makan kek kan... Al-maklumlah kami ni dah lama tak makan kek sejak birthday adik lelaki aku iaitu bulan Februari yang lepas... So tu lah last time makan kek pun... Nak tunggu for the next kek bulan Julai lah kan, birthday mama dengan adik ketiga saya... Weeee, ni lah kek nya... Sodap tau...

woot woot, cantik kan kek nya, sedap...

Okeyh sampai sini saja cerita pasal hari ibu... Ingin saya ucapkan selamat hari ibu kepada semua ibu di dunia dan kepada saya sendiri yang bakal menjadi ibu suatu hari nanti, ahha... That's all for today... Cerita seterusnya akan disiarkan pada hari lain okay... Sayonara and thanks luangkan masa membaca blog tak seberapa ini... =)

No comments:

Post a Comment