WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Sunday 13 November 2011

Let The Smile Shine Your Happiness!!!

Hoho... Aku x tau lah tajuk entry kali ni betul ke salah, tapi tak pe lah, belajar lah writing kan... Haha, kalau sape2 yang bace and rase tajuk nye tu mcm salah dari segi susunan ayat or grammar please do inform me... Heheh... Ape yang ingin diceritakan di sini ialah semalam aku dan family telah menghadiri sebuah aktiviti di KLCC iaitu membeli kasut golf ayah ku yang tersayang... Dimaklumkan oleh mama kepada aku bahawa hari ini ayah nak main golf, maybe dgn member2 lah kot... That's why lah kami pun join sekaki pi cari kasut golf ayah sampai adik kecil molek kami nih sakit kaki, penat lah katakan berjalan... Hoho, and finally kasut ayah pun dah jumpa... Ape lagi, venue seterusnya ialah,  tempat MAKAN... Hoho, kami semua makan sizzling yee mee but my adik ni nak McD okay, so I beli lah kan guna duit ayah... Hahaha...  Adik mintak bubur and burger mc chicken... Mkn punya mkn bubur then smpai lah pulak sizzling yang pada awalnya mama tanya adik nk sizzling x, buat muka tuh xnk2... ok fine, then adik nmpak sizzling trus dia nk, ape lg... McD dia sume tuh aku lah yang lahap... Hahah, adik2... Naseb baik kamu adik kan... Grr... Finished eating, kami balek rumah la, but before that kitorang singgah maxvalu ampang, mama nk beli barang skit... While waiting, aku, adik aku aina and afifah serta our pembantu, kak ani let the smile in our faces shines... HEE... Take a look... Dalam kereta je kami mampu, xmampu lah nk background lawa2... Yang penting kami HAPPY...








That's all our smile for all of you... Senyumlah, dengan senyuman anda mampu ketawa dan dengan ketawa anda mampu untuk bahagia di samping mereka yang tersayang...
SENYUM - KETAWA - BAHAGIA  =)

No comments:

Post a Comment