WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Wednesday 9 November 2011

Konsert???

Hallo hallo hallo... How are u today guys? Hope that all of u in a pink of health... Wah3, dah macam mau tulis surat lah pulok... Hehe... Takpe2, hidup ini perlukan kepelbagaian supaya hidup jadi menarik dan ceria kan? Back to the story, talking about konsert, mesti banyak yang bermain dalam fikiran anda semua kan... Some of u may think about aku attend a concert of artist, an annual dinner of whatever society or i'm making a concert? Hoho... Sebelum lebih banyak andaian yang akan muncul, let me tell the story... Semalam, aku dan family menghadiri konsert my little sister Nazurah Afifah... It is called Smart Reader Kids Got Talent Competition 2011and guess what, it is a Grand Final... Hoho... So proud of u dear adik... Ngee... We came early at 4.30 p.m to watch our dear adik present her persembahan that is circus theme... Hoho, adik jadi TIGER lorh... Habis muka dia kena cat dgn buncho colour sampai susah mau senyum tau2... Kesian kamu wahai adik but u still my little comel... Adik punye persembahan yang 1st sekali dan i see her face so gementar lah kan... Buat kat mane final competition tu? Kat Tropicana City Mall at Damansara... Hoho, at shopping mall tau... Tak mampu lah aku nak perform kat tengah2 shopping complex... HAHA... Alhamdulillah adik perform well as the tiger, and just got consolation... Even she just get consolation for the competition, we all still proud of her coz she could be choosed to perform for her school... Nice try ADIK... Ini ada gambar2 yang kami ingin kongsi bersama... Take a look...

Parents with their kids...

My adik that is TIGER...

Kids with their teachers...
The grand stage...

Ayah & Mama

Kak Ani & Aina yang kebosanan...
I love my adik... Ngauumm...

Piala adik... Consolation place...

That's all from me, have a nice day u guys... Tata from me the new tiger... Huahaha...


No comments:

Post a Comment