WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Thursday, 9 August 2012

Sekali lagi...

Ya sekali lagi kita berjumpa di lembaran ini... Sekali lagi juga kita sedang menghadapi Ramadhan yang mulia, walaupun aku agak lambat update pasal bulan puasa ni kan, takpe lah... Orang busy kan, nak wat camne.. Anak ramai, kerja bertimbun kan... Hahah... Apa khabar anda semua? Harapnya sihat lah kan... Aku ni hah macam tak sihat, nak gila pun ada... Ye, aku gila sebab kau... Sekali lagi kau tiba2 berubah dan meminta agar kita tidak berhubung lagi... Aku musykil, apakah salahku? Aku tak tahu apa yang perlu aku katakan lagi... Jujur aku kata kadang-kadang aku tak faham dengan diri kau.. Aku dah mula jatuh hati pada kau walaupun aku tahu kau menyukai orang lain... Peduli apa, hati dan perasaan itu datang dengan sendirinya dan sukar untuk aku elakkan... Aku memang seorang yang tegas pendirian, jika itu yang kau minta, jangan berhubung dengan kau lagi, ye aku akan tunaikan... Tapi aku tetap menunggu agar kau menerimaku sebagai kawan dan tidak memutuskan ikatan persahabatan kita... Mungkin kau tidak pernah tahu perasaan aku terhadap kau, biarlah... Biarlah ianya rahsia hati ini sahaja... Aku harap kau temui apa yang kau cari selama ini... Semoga kau bahagia dan aku berharap kau tidak lakukan kepada orang lain sebagaimana kau lakukan kepadaku... Jagalah hatinya dengan baik dan sayanginya dengan tulus...

Ecewahhhh, bermadah pulak kat atas kan... Huhu, padahal dalam hati tengah nangis, cuma air mata je yang tak keluar... Al-maklumlah air mata dah keluar petang tadi dengan tidak semena-menanya... Bertuah bagi orang yang membuatkan aku nangis kerana dia, bertuah kerana air mata ini jatuh untuknya... Kerana itu maknanya aku menyayangi orang itu dengan ikhlas... Wahhh, hebatnya orang yang aku sayang kerana dapat anugerah air mata aku... Tahniah lah kan, so hargai lah air mata aku yang tak seberapa ini... =)

Apa yang boleh aku katakan untuk hari ini, ikhlas dari hati ini.... Menyayangi seseorang lebih perit daripada disayangi seseorang... Keep smiling and please be happy for yourself you guys...

No comments:

Post a Comment