WeLcOmE!!!

Here u are, in my incredible life... Hope that u all will enjoy and make my life is more incredible!!!! heee...
Smile if u look me...
Sebab i tahu u want to know me better...
HaHa...
Tak kenal maka tak cinta...
Ceriakan hidup anda dengan senyuman, jauhkan kesedihan, enjoy reading my blog... not as good as others blog, but it is not so bad as i can always make u puas hati baca blog i... =)
b4 that, sebelum saya terlupa, rjin2 la bg ikan2 saya kat bwh tu mkn ye... Thanx a lot if u do so...

Lots Of Love...
- aina -
('',)

Monday 16 April 2012

Back to Basic

Fuh fuh fuh, berhabuknya... Ape benda yang berhabuk sangat nih? Oh hai, apa khabar kengkawan... Lama agaknya tak update blog ni kan... Al-maklumlah busy memanjang... Last aku update before aku nak g open netball right? Ahah, tu 2 minggu yang lepas laa kan... Bukan nasib team kami, kami kalah pusingan kedua dengan UTM Skudai... Bagi aku itu kekalahan yang bermaruah kerana kami sedar kami tidak sehebat team UTM Skudai yang kebanyakannya dipelopori oleh netballers Malaysia ok... So, no matter lah kami kalah kan... Kami tidak malu, tidak segan malah mersakan itu satu pengalaman yang berharga dapat bermain bersama team Malaysia... Wohooo, gempakkk... Haha, tak payah nak gempak sangat lah kan, after kalah game je terus pi amik gambak depan banner ni hah... Ha ni, pakat mai tengok team cek, apa macam, ada brand tak, heheh...


Okeyh then after habis netball tu cek pun balik lah umah tercinta bertemu keluarga tersayang dan menyambung tugas sebagai suri rumah seperti biasa semula... Weee, itulah keje cek sepanjang cuti semester yang lama bebenor ni kan... Alhamdulillah, semakin hari semakin biasa dengan tugas sebagai suri rumah ni, dah jadi rutin harian, dan si dia pun takde lah merajuk lagi dah sebab cek always busy, pastu penat kan... Hee, jangan risau ye, bukan tak mau amik kisah pasal awak tapi saya nak biasakan diri menjadi suri rumah la, untuk awak jugak 1 hari nanti kan... Ahahha =) Amboih hamboiii, gatai nah... Hikhik, lama lagi tuh cik aina oiii, sabar dulu ye...

Dah tu pulak, tetiba-tetiba semalam kucing kesayangan cek, NICO mati... Hurrrmm, nico dah takde... Dia sakit, mati masa tidur, dia memang tak nak makan, perut kembung... Nico, semoga nico happy disana ye... Saya sayang nico... Seriusly aku nangis bila tahu nico aku mati, aku nangis keluar air mata tau, cuma tak kuar air mata darah je lagi... Over sangat lah kan nak nangis kuar air mata darah... Hahah... Okeyh, saya memang sedih nico dah xde, memang saya agak muram sikit, hanya mampu redha pemergian nico... Ha ni gambak nico kesayangan cek yang dah pergi semalam... ='(


Okeyh saya sedih... Saya harap saya tak terlampau menyayangi sesuatu agar saya tidak terlalu sedih untuk melepaskan sesuatu itu pergi... Saya sayang nico.... Taratatatata.... =)

2 comments:

  1. amboi .. siapakah 'dia' tu ? tak cte pun .. sediih r cmni .. sobsob -aten-

    ReplyDelete
  2. alamak, kantoi pulak dgn aten... hikhik =)

    ReplyDelete